
Frisse ideeën en een heldere blik zijn altijd welkom bij ons. Ben je een marketeer in spe en op zoek naar een afstudeeropdracht? Dan hebben wij in de toekomst misschien wel dé stageplek waar je naar op zoek bent!
Op dit moment is het helaas niet mogelijk stage te lopen bij de marketingafdeling van AFAS. Een meewerkstage bij AFAS is overigens sowieso helaas niet mogelijk. Zien we je in een later stadium van je studie terug?
Alles wat we bij AFAS doen houden we tegen onze pay-off Inspireert Beter Ondernemen aan. Wij willen bedrijven laten zien dat het anders kan en dat onze software een middel is om je werk nog beter en leuker te maken. Als marketingafdeling hebben we de ambitie om van eerste contact tot einde contract waarde te kunnen toevoegen rondom alles wat AFAS doet. Hoe ziet de Marketing Journey bij AFAS eruit?
Software kan het imago hebben een beetje saai en zakelijk te zijn. Juist het menselijke aspect is belangrijk. Onze sponsorschappen bieden de mogelijkheid om, naast naamsbekendheid, een stuk emotie toe te voegen aan onze klantrelatie. We kunnen individuen een unieke, onvergetelijke ervaring bieden bij AFAS Live, AZ en het AFAS Circustheater.
Alleen goede software bieden is tegenwoordig niet meer genoeg, je moet kunnen laten zien dat je een partij bent waar iemand zaken mee wil doen. Dit past ook precies bij 'Inspireert Beter Ondernemen'. Hier hebben we zelfs een apart platform voor gemaakt, InspireertBeterOndernemen.nl, om binnen elke fase van het aankoopproces interessante en relevante content te kunnen bieden. Waar 'Inspireert Beter Ondernemen' ingaat op de dagelijkse uitdagingen, laten we op AFAS.nl vervolgens zien wat de oplossing is.
Niet alleen de hoeveelheid nieuwe leads is belangrijk, maar de kwaliteit van die leads is misschien nog wel belangrijker. Daarom gebruiken we BANT-model (Budget, Autority, Need & Timing) om te beoordelen of de door marketing aangeleverde leads geschikt zijn voor een afspraak, om er zo voor te zorgen dat onze sales alleen op pad gaat voor de juiste prospects. Ter ondersteuning, faciliteert marketing onze sales ook met klantverhalen, referenties, inhoudelijke sessies en relevante content.
Van het moment dat een nieuwe klant de order tekent tot het moment dat het contract opgezegd wordt verdient de klant de juiste aandacht. Ook vanuit een marketingperspectief kun je hier een hoop aan toevoegen. Je wil de juiste informatie die past op de fase van het klant-zijn aanbieden. Jouw klanten zijn jouw ambassadeurs van het product en de bron van inkomsten. Het maken van blije klanten moet daarom het ultieme doel zijn.
Helaas geen stageplek beschikbaar
Meer dan 11.000 organisaties maken dagelijks gebruik van de software van AFAS. Van organisaties met enkele medewerkers, tot organisaties met tienduizenden medewerkers. Groot of klein, we willen al onze klanten inspireren beter te ondernemen. Maar wie heeft waar behoefte aan? En hoe kunnen we aan ieders behoefte voldoen? We hebben verschillende opdrachten voor je klaarliggen in het klantsuccesteam. Er is altijd één stageplek in het klantsuccesteam beschikbaar. Op klantsucces zijn veel onderzoeksopties!
Helaas geen stageplek beschikbaar
De marketingafdeling van AFAS werkt aan naamsbekendheid, leadgeneratie, salesondersteuning en klantsucces. Potentiële onderwerpen van jouw onderzoek zijn: Hoe kunnen we onze inhoudelijke naamsbekendheid verhogen door middel van de sponsorschappen? Wat is de toekomst van leadgeneratie? Hoe zouden wij onze vacatures moeten vermarkten om te kunnen blijven groeien? Hoe zorgen we voor nog meer goede afspraken bij grote bedrijven? Kom met ons in contact en samen bepalen we wat het beste bij je past.